ПопулярноеРедакцияСвежее
ЛучшееОбсуждаемое

Південна Корея скасувала місію до астероїда Апофіс

Радарні зображення Астероїда Апофіс, що їх NASA отримало в 2012-му році. Джерело: NASA/JPL-CalTech

Міністерство науки Південної Кореї, яке займається космічними програмами, назвало місію до Апофісу “нездійсненою” і вирішило не просити для неї 307,7 млн доларів, як планувалось спочатку. За планом, місія включала в себе запуск роботизованого космічного корабля між липнем 2026 року та січнем 2027. Він би “супроводжував” пролітаючий повз Землі в квітні 2029 року астероїд Апофіс. Апарат мав спостерігати та картографувати Апофіс на всьому шляху, шукаючи зміни в його структурі через близькість до Землі та вплив її гравітаційних сил. В березні 2021 року президент Південної Кореї сказав, що якщо місія відбудеться, це допоможе “закріпити основу космічної галузі країни та розвинути пов’язані з цим можливості”.

“Ми вирішили не продовжувати місію до Апофісу через різні проблеми, які виникли та ускладнюють успішний результат”. — прокоментував співробітник міністерства науки. —  “Щоб досліджувати Апофіс, ми маємо запустити зонд не пізніше 2027 року. Але враховуючи можливості створення космічних апаратів, вчасний запуск не є можливим”.

Посадовець зазначив, що ця відмова не означає відмову від майбутніх місій, пов’язаних з астероїдами — є ймовірність, що у майбутній четвертій редакції Базового плану сприяння розвитку космічного простору буде включен новий більш конкретний план астероїдної місії. В третій редакції (лютий 2018) був лише приблизний план з датою запуску подібної місії до 2035 року. Окрім цього, план передбачав, що Південна Корея забезпечить необхідні технології та запустить свій перший місячний орбітальний апарат у 2022 році та роботизований посадковий місячний апарат до 2030 року.

Тим часом NASA продовжило місію OSIRIS-REx після того, як апарат у вересні 2023 року скине на Землю зібрані зразки астероїда Бенну. Далі OSIRIS-Rex зустрінеться з Апофісом у 2029 році, незабаром після того, як астероїд пройде повз Землю на відстані 32000 км. Космічний апарат 18 місяців буде вивчати Апофіс, наближаючись достатньо близько, щоб за допомогою своїх двигунів розчистити поверхню та оголити породи, які скриваються під верхнім шаром пилу та ґрунту.

Войдите, чтобы видеть комментарии, участвовать в обсуждении и не видеть рекламу.

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам:

Зарегистрируйтесь на сайте, чтобы не видеть рекламу, создавать и отслеживать темы, сохранять статьи в личные закладки и участвовать в обсуждениях
Если не получается зайти отсюда, попробуйте по ссылке.