ПопулярноеРедакцияСвежее
ЛучшееОбсуждаемое

Співзасновник SpaceX створив власний космічний стартап

Impulse Space займається розробкою космічних буксирів, що виводитимуть супутники на робочі орбіти. Зображення: Impulse Space

17 червня компанія Impulse Space заявила про залучення фінансування на 10 мільйонів доларів США від венчурного фонду Lux Capital. Раніше цього року компанія отримала 20 мільйонів доларів посівних інвестицій.

Impulse Space започаткував один зі співзасновників SpaceX Томас Мюллер у вересні 2021 року. Компанія займається створенням космічних буксирів, і наразі у розробці знаходяться три проєкти. Перший – невеликий апарат для роботи з кубсатами на низькій навколоземній орбіті; два інші – для виведення габаритнішого корисного вантажу на вищі орбіти – аж до навколомісячного простору.

Про технічну сторону розробок відомо мало. За словами виконавчого директора компанії Баррі Мацуморі, апарати використовуватимуть хімічне паливо:

Електричні ракетні двигуни – чудова технологія, проте вони дуже повільні. Наші клієнти зацікавлені в тому, щоб якнайшвидше вивести свій супутник на потрібну орбіту та почати отримувати прибуток.

Клієнтів Impulse Space вже має, однак поки що не розкриває. Мацуморі стверджує, що деталі першої місії ми дізнаємося «вже незабаром».

Консалтингова компанія Euroconsult, що спеціалізується на космічних технологіях, зовсім нещодавно випустила дослідження, у якому передбачила, що у 2031 році на орбіті працюватимуть до 120 космічних буксирів. Наразі розробкою апаратів такого типу, окрім Impulse Space, займаються відразу декілька підприємств – проте лише мала частина з них зробила хоча б один запуск. Серед останніх – D-orbit, Spaceflight, а також Momentus, чий перший буксир Vigoride у травні цього року здійснив свій перший політ, але зіткнувся із серйозними технічними проблемами.

Як каже Мацуморі, серед своїх конкурентів Impulse Space допоможе вирізнитися послужний список керівництва компанії.

Нашу команду об’єднує здатність досягати практичних результатів.

Войдите, чтобы видеть ещё 12 комментариев, участвовать в обсуждении и не видеть рекламу.
Экономный Томаш Пескек

По сути, это универсальный разгонный блок, 3-я ступень для довывода на целевую орбиту. Очень пригодится, когда в дело вступит старшип - 100-тонных спутников особо не предвидится, и даже пачек спутников в 100 тонн на одну орбиту тоже (ну кроме старлинков, конечно). А значит, нужны будут такие вот буксиры, которые будут распихивать вываливаемую из старшипа пачку небольших спутников по нужным орбитам. Это объясняет и выбор химической тяги - доставка на "стандартную" орбиту будет стоить дешево, и оперативно недорогим типовым буксиром можно будет быстро отправить аппарат куда надо.

Нервный Джефф Бизнес

Ну от. І де ті 120 буксирів заправлятимуться/паркуватимуться? Час промислово-складської споруди наближається. Бо попит вже створюється

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам:

Зарегистрируйтесь на сайте, чтобы не видеть рекламу, создавать и отслеживать темы, сохранять статьи в личные закладки и участвовать в обсуждениях
Если не получается зайти отсюда, попробуйте по ссылке.