ПопулярноеРедакцияСвежее
ЛучшееОбсуждаемое

NASA виявило на Місяці області з комфортною температурою

Погляд на місячну западину в Морі Спокою, на дні якої видніються валуни. Її розміри становлять 65 на 90 метрів. Знімок був зроблений космічним апаратом NASA LRO. Фото: NASA | Goddard | Arizona State University

Западини на Місяці вперше були виявлені в 2009 році, і з того часу вчені задавалися питанням, чи можуть вони вести до печер, які згодом можна буде використовувати як укриття, що забезпечить захист від космічної радіації, сонячних променів та мікрометеоритів.

Використовуючи дані космічного апарату Lunar Reconnaissance Orbiter (LRO) та комп’ютерне моделювання, вчені змогли виявити затінені місця у западинах Місяця, температура яких коливається біля комфортних для людини 17°C. Ці западини та печери, до яких вони можуть вести, стануть термічно стабільними місцями для вивчення Місяця порівняно з поверхнею, де температура коливається від -173°C до +127°C.

Западини на Місяці – вражаюча особливість його поверхні. Знання того, що вони створюють стабільне температурне середовище, допомагає нам сформувати картину цієї особливості та перспективи її вивчення.

Ноа Петро, Центр космічних польотів ім. Годдарда

Близько 16 з більш ніж 200 западин, швидше за все, є лавовими трубами, що обрушилися. Ці об’єкти зустрічаються і на Землі – вони утворюються, коли під застиглою лавою протікає свіжа, залишаючи після себе довгий порожнистий тунель. Якщо стеля такої труби руйнується, з’являється западина, яка і веде в трубу, схожу на печеру.
Дві з найпомітніших западин мають явні видимі виступи, що ведуть до печер і є вагомі доказами, що інші виступи також можуть вести в печери.

Тайлер Хорват, докторант Каліфорнійського університету, обробляв дані з тепловізійної камери Diviner, щоб дізнатися, чи відрізняється температура у западинах від температури поверхні. Сфокусувавшись на западині циліндричної форми глибиною близько 100 метрів і розмірами з футбольне поле в Морі Спокою, Хорват із колегами використовували комп’ютерне моделювання, щоб проаналізувати теплові властивості каміння та місячного пилу, а потім скласти графік зміни температури у западині з часом.

Результати показали, що протягом місячного дня в постійно затінених місцях западини аж до дна температура лише незначно коливається в межах 17°C. Команда вчених вважає, що виступи, які дають тінь, забезпечують постійну температуру, обмежуючи нагрівання протягом дня та запобігаючи випромінюванню тепла вночі.

Люди еволюціонували, коли мешкали в печерах. Можливо, ми житимемо таким чином, коли освоїмося на Місяці.

Девід Пейдж, керівник проекту LRO Diviner Lunar Radiometer Experiment

Войдите, чтобы видеть ещё 12 комментариев, участвовать в обсуждении и не видеть рекламу.
Тревожная Лилу

>Используя данные космического аппарата Lunar Reconnaissance Orbiter (LRO) и компьютерное моделирование, учёные смогли обнаружить затенённые места во впадинах Луны, температура которых колеблется около комфортных для человека 17°C. Фантастика какая-то. >Люди эволюционировали, проживая в пещерах. Вот ерунда это полнейшая. Занят своим вопросом изучения космоса - не говори полнейшей ерунды. Антропологи и археологи не говорят о том, что человеки жили в пещерах. Там холодно, сыро и неуютно. Разве что как временное убежище от дождя и не очень глубоко. В целом, это офигеть просто инфа. 17 градусов - это просто нереально, на Земле нет таких условий. Если так, то базу можно там ставить, и будет проще делать скафандры.

Ложный Юрий Г.

Логічно, якщо це справді так..., то це перше місце для висадки.. Лишається відкрите питання, або скоріш принцип: Хто перший прийшов того і тапки)).

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам:

Зарегистрируйтесь на сайте, чтобы не видеть рекламу, создавать и отслеживать темы, сохранять статьи в личные закладки и участвовать в обсуждениях
Если не получается зайти отсюда, попробуйте по ссылке.