Відбувся дебют ракети SLS

Старт ракети SLS із майданчика LC-39B Космічного центру ім. Кеннеді. Фото: United Launch Alliance

Після кількох років переносів надважка ракета-носій NASA Space Launch System нарешті стартувала з пускового майданчика LC-39B Космічного центру ім. Кеннеді, відправивши в безпілотну подорож навколо Місяця космічний корабель Orion.

Ракета виконала свою роботу, відправивши Orion до Місяця. Головним пріоритетом цієї місії є успішне повернення капсули космічного корабля на Землю.

Майк Серафін, керівник місії NASA Artemis 1

За словами Серафіна, Orion також відпрацював за планом, за винятком дрібних неприємностей, таких як збої зоряного датчика та мікроперемикачів сонячних панелей, які відправили сигнал про фіксацію не при розгортанні, а трохи пізніше.

Передпускова підготовка також не обійшлася без проблем. За три години до старту NASA повідомило про витік у клапані наземного обладнання, яке використовується для поповнення бака основного ступеня з рідким киснем. На майданчик довелося відправляти команду, яка усунула несправність. Незабаром після цього Повітряні сили США повідомили, що радар відстеження дав збій через несправність комутатора. Його заміна зайняла понад годину.

Успішний запуск Artemis-1 дав початок першій 25-денній місії, під час якої космічний корабель Orion долетить до Місяця і вийде на ретроградну орбіту, пробувши на ній 5 днів. Досягнувши відстані 480 500 кілометрів від Землі, він почне зворотню подорож і приводниться біля узбережжя Сан-Дієго 11 грудня.

Спочатку планувалося відправити Orion у 42-денну подорож, проте тривалість місії була скорочена. Це повинно дозволити NASA виконати всі поставлені завдання польоту в більш стислий термін.

Увійдіть, щоб читати ще 20 коментарів, брати участь в обговореннях та не бачити рекламу.
Зоряний Марк Уотні

УРААА! ЗАРАБОТАЛО!!)

Вдалий Фьодор Дмітрієвіч

Пам'ятаєте опитування про "Що полетить раніше"? Я вгадав)))

Корисний Іншопланетянин

Майк Сарафин только что что сообщил что Орион ведет себя отлично и пообещал какие-то пасхалки когда включится вид из кабины. Если я правильно услышал (я "одним ухом" слушаю) то видео из кабины и т.д они покажут после облета Луны - насколько я понял видео у них гораздо больше чем они показывают.